Gratis proefles? Klik hier!

Wil je wel wat soepeler worden, wat gemakkelijker in je lichaam, sterke buik-, rug- en bekkenbodemspieren, wat rustiger van binnen? Warming Up en dan verder een liggende workout op de mat. Pilates zou bij jou kunnen passen. Maandag- en Donderdag avond en Woensdagmorgen.

Of ben je op zoek naar een ontspannen en sterk lichaam en geest? Staande en liggende oefeningen op de mat met een diepe eindontspanning … Dru Yoga is er op maandagochtend en -avond.

Heerlijk bewegen op muziek met bewustwording en Plezier, heel worden in je lichaam, je Body. En dat niet alleen, ook je Mind, Emotions & Spirit. Dansen, kicken, blocken, stromen, expressie. Uit je hoofd, in je lichaam. Laat je meenemen. Voel je een JA? Kom dan eens naar de Nia! Joy of Movement ~~~~

Schrijf je nu in voor een gratis proefles Nia, Yoga of Pilates. Tijdens de lessen in de zaal, kan je ook kiezen voor een Online les via Zoom.

Na de proefles kan je kiezen om je in te schrijven op een vast uur; hiermee is je plek gereserveerd. Kan je een keer niet, dan kan je de les inhalen; dat mag Pilates, Yoga of Nia zijn.

GROEPSLESSEN in de zaal:

Een proefles is om te kijken of het bij je past. Het lesgeld is €40 per maand. Dit is voor 1 les per week. Op de 2e les krijg je 25% korting. Gemiste lessen kunnen worden ingehaald. Je schrijft je in voor een cursus van 5 maanden en daarna maandelijks opzegbaar. Losse lessen zijn er voor €15 per les. Is jouw situatie anders, dan is dit bespreekbaar. Tijdens vakanties en nationale feestdagen is er geen les. 

Aktie Bring-a-Friend: Dolfijn leden kunnen nieuwe deelnemers introduceren en  ontvangen 1 maand gratis sporten als deze nieuwe persoon zich inschrijft voor een cursus van 5 maanden. De nieuwe deelnemer vermeldt op het online aanmeldformulier jouw naam bij de opmerkingen. Wie gun jij dit?

  

INSCHRIJVEN CURSUS VAN 5 MAANDEN: Klik bovenaan op: Aanmelden, groepslessen

Samen op weg naar een fit, energiek en gebalanceerd leven!

Dit is wat deelnemers zeggen over de lessen:

Yoga:
* ik kan er zo lekker van slapen
* tijd voor mezelf
* ontspanning (deze wordt vaker genoemd)
* een flexibel lijf
* gapen – loslaten
* ik mag ook lief zijn voor mijn lijf
* Jin Yang – ruimte voor zachtheid en kracht
* inspanning & ontspanning
* rust
* stabiliteit
Nia:
* heerlijk!
* vrijheid
* vitaliteit
* vrolijk
* vrij
* heilzaam
* liefde
* geen rugklachten meer
* geen zooltjes meer in mijn schoenen
* het is mijn speeltuin waarin ik kan zijn wie ik gewoon ben
* ik wil nu zo graag in dit gevoel blijven, het voelt zo heerlijk
* ik vind dit zo heerlijk!
* Joy!
* leuk idee voor een Workshop met mijn collega’s
Pilates:
* sterke rug & buik
* bekkenbodemspieren
* ontspanning (deze wordt vaker genoemd)
* beetje power in je lijf
* rust als tegenhanger van hardlopen
* lenigheid
* in balans
* onthaasten
* ik hoef niet meer naar de fysio!
* mooie balans tussen inspanning en ontspanning
* plezier , tenminste bij jou Nicolette
* met verstand de beweging doen
* bewust bewegen
* mildheid
* ik voel mij dan ineens slank en dun
* inzicht
* rust
* soeplesse
* dat alles wat losser komt

  

 

Ontspannen in Bewegen

 

 

 

 

Welke les?

Pilates
Liggende matoefeningen met focus buik-/rug-bekkenbodemspieren, ontspannen nek/schouders, houding en ademhaling, afsluiting met ontspanning. Pilates maakt je soepel, sterk en ontspannen.
Yoga
Combinatie van Tai Chi, Yoga en Pilates, gebalanceerde ademhaling, afsluiting met ontspanning.
Nia
Combinatie van Dans, Martial Arts en bewuste bewegingsvormen met Joy of Movement. Nia swingt, balanceert en geeft je energie. Nia is voor Body, Mind & Soul.