Gratis proefles? Klik hier!

De lessen zijn nu Online via Zoom.

Je kan ook Online een GRATIS PROEFLES meedoen.

Ben je al lid? Dan mag je ONBEPERKT alle lessen meedoen.

Zoom Lestijden (lessen van 60 minuten):

Maandag 9:00 uur – Nia

Maandag 18:45 uur – Pilates

Maandag 20:00 uur – Yoga

Woensdag 9:30 uur – Pilates 

Donderdag 18:00 uur – Nia

Donderdag 19:30 uur – Pilates

En als we weer in de zaal mogen, hoe gaat het dan?

GROEPSLESSEN in de zaal (vanaf 2 maart):

We letten we op hygiëne, ventilatie en 1,5 meter afstand. Toch verkouden, ziek of doe je liever thuis een les? Dat kan! Geef het aan en kies uit de online lessen.

Bij lessen in de zaal is er Iedere woensdag ook om 19:00 uur ZOOM Pilates. Bovenstaand Zoom lestijden gelden als er alleen Zoom lessen gegeven worden.

Dan verder …

  • kom 5 minuten van tevoren (niet eerder) 
  • MONDKAPJE bij binnenkomst en verlaten van de leszaal; tijdens de les mag het mondkapje af. Wil je verplaatsen? Zet dan je kapje op en houdt 1,5 meter afstand
  • Bij binnenkomst handen DESINFECTEREN
  • Neem je EIGEN YOGAMAT, deken en kussen mee of
  • Betaal eenmalig €15 en maak gebruik maken van onze schapenwollen en pvc yogamatten; grote (hand)doek (1.00x2.00 mtr) mee voor op de grote matten, pvc matten desinfecteren, dekens/kussens graag thuis wassen
  • 15 minuten tussen de lessen voor contactbeperking bij de groepswissel, ventilatie en schoonmaak
  • Lesaantallen zijn gebaseerd op 1,5 METER AFSTAND
  • Tussen de lessen wordt extra GEVENTILEERD, ramen en deuren gaan open, zodat de buitenlucht er doorheen kan waaien
  • Tijdens de les staat het ventilatiesysteem op de hoogste stand; constant komt verse buitenlucht en wordt de lucht geventileerd. Ondertussen is de zaal verwarmd.
  • Er zijn veel ramen en deuren die open kunnen

  • Kan je niet komen? MELD je dan graag AF in de GROEPSAPP
  • Meld je af als je 1 van deze klachten hebt: hoesten, niesen, keelpijn, hoofdpijn of koorts. Als je huisgenoot Corona heeft, kom dan niet naar de les.
  • Hoest en nies in ellenboog, en houd 1,5 meter afstand
  • YouTube filmpjes zijn beschikbaar voor deelnemers; zo kan je toch een les volgen, als je niet fysiek naar de les kan komen
  • Er wordt SCHOONGEMAAKT voor en na de lessen
  • Voor €35 per maand kan je fysiek 1 les per week volgen, op woensdagavond Zoom Pilates en onbeperkt YouTube filmpjes thuis doen óf in tijden van alleen Zoom ALLE LESSEN VOLGEN
  • We gaan over op Zoom Online lessen en verspreiden van opgenomen lessen middels YouTube, indien we niet meer in de zaal lessen mogen doen van RIVM
  • Bij het geven van Zoom lessen kan je onbeperkt meedoen aan Nia, Yoga en Pilates
  • Als het weer/temperatuur het toelaat worden er ook buiten lessen gegeven. Dit wordt tezijnertijd afgestemd met de deelnemers
  • Vraag nu VRIJBLIJVEND een GRATIS PROEFLES aan via het contactformulier of bel/app naar 0622324302

 
 
Dit is wat deelnemers zeggen over de lessen:
 
Yoga:
* ik kan er zo lekker van slapen
* tijd voor mezelf
* ontspanning (deze wordt vaker genoemd)
* een flexibel lijf
* gapen – loslaten
* ik mag ook lief zijn voor mijn lijf
* Jin Yang – ruimte voor zachtheid en kracht
* inspanning & ontspanning
* rust
* stabiliteit
Nia:
* heerlijk!
* vrijheid
* vitaliteit
* vrolijk
* vrij
* heilzaam
* liefde
* geen rugklachten meer
* geen zooltjes meer in mijn schoenen
* het is mijn speeltuin waarin ik kan zijn wie ik gewoon ben
* ik wil nu zo graag in dit gevoel blijven, het voelt zo heerlijk
* ik vind dit zo heerlijk!
* Joy!
* leuk idee voor een Workshop met mijn collega’s 
 
Pilates:
* sterke rug & buik
* bekkenbodemspieren
* ontspanning (deze wordt vaker genoemd)
* beetje power in je lijf
* rust als tegenhanger van hardlopen
* lenigheid
* in balans
* onthaasten
* ik hoef niet meer naar de fysio!
* mooie balans tussen inspanning en ontspanning
* plezier , tenminste bij jou Nicolette
* met verstand de beweging doen
* bewust bewegen
* mildheid
* ik voel mij dan ineens slank en dun
* inzicht
* rust
* soeplesse
* dat alles wat losser komt
 

Samen op weg naar een fit, energiek en gebalanceerd leven!

Ontspannen in Bewegen

 

 

Welke les?

Pilates
Liggende matoefeningen met focus buik-/rug-bekkenbodemspieren, ontspannen nek/schouders, houding en ademhaling, afsluiting met ontspanning. Pilates maakt je soepel, sterk en ontspannen.
Yoga
Combinatie van Tai Chi, Yoga en Pilates, gebalanceerde ademhaling, afsluiting met ontspanning.
Nia
Combinatie van Dans, Martial Arts en bewuste bewegingsvormen met Joy of Movement. Nia swingt, balanceert en geeft je energie. Nia is voor Body, Mind & Soul.