Gratis proefles? Klik hier!

Welke groepsles ga ik volgen?

Bij Dolfijn Body & Mind kies je voor een les die jou het meeste aanspreekt. Mis je een les, dan kan je deze inhalen. Hiervoor kan je uit alle lessen kiezen die op het rooster staan.

Hieronder wat meer over de verschillende groepslessen:

Wil je wel wat soepeler worden, wat gemakkelijker in je lichaam, sterke buik-, rug- en bekkenbodemspieren, wat rustiger van binnen? Warming Up en dan verder een liggende workout op de mat. Pilates zou bij jou kunnen passen. Pilates is op Ma/Do avond en Wo morgen.

Of ben je op zoek naar een ontspannen en sterk lichaam en geest? Staande en liggende oefeningen op de mat met een diepe eindontspanning … Dru Yoga is er op maandagochtend en -avond.

Of houd je van dansen? Afgewisseld met Kicks en Blocks. Nia is dat en nog veel meer! Joy of Movement. Uit je Hoofd, In je Lichaam. Bewuste bewegingen met Plezier, heel worden in lichaam en geest. Body, Mind & Soul. Nia laat je met 2 voeten in de grond staan, en genieten. Laat je vervoeren en raak dat speciale in jou weer aan. Nia maakt je HEEL. Vind jezelf weer terug, jouw unieke ZELF.  Voel je een JA? Kom dan eens naar de Nia! Nia is op maandagochtend en donderdag avond.

Yin Yoga is een zeer rustige en ontspannende vorm van yoga, waarin je iets langer in een houding blijft, mogelijk ondersteund door kussens of props. Hierdoor krijgt het lichaam meer ruimte. Voel dat je eindelijk mag loslaten en in je rust en ruimte komt.

Hatha Yoga is de basisvorm van de YOGA. Deze vorm is iets actiever dan de Yin Yoga. Gewoon een fijne vorm van Yoga, die je wat soepeler gaat maken in lichaam en geest. En juist met je voeten in de grond, niets zweverigs, net als alle andere lessen bij Dolfijn.

 Hatha of Yin als jouw vaste of inhaalles

Schrijf je nu in voor een gratis proefles

Na de proefles kan je kiezen om je in te schrijven op een vast uur; hiermee is je plek gereserveerd. Kan je een keer niet, dan kan je de les inhalen; dat mag Pilates, Yoga of Nia zijn.

GROEPSLESSEN in de zaal:

Een proefles is om te kijken of het bij je past. Het lesgeld is €40 per maand. Dit is voor 1 les per week. Op de 2e les krijg je 30% korting. Gemiste lessen kunnen worden ingehaald. Je schrijft je in voor een cursus van 5 maanden en daarna maandelijks opzegbaar. Losse lessen zijn er voor €15 per les. Is jouw situatie anders, dan is dit bespreekbaar. Tijdens vakanties en nationale feestdagen is er geen les. 

Aktie Bring-a-Friend: Dolfijn leden kunnen nieuwe deelnemers introduceren en  ontvangen 1 maand gratis sporten als deze nieuwe persoon zich inschrijft voor een cursus van 5 maanden. De nieuwe deelnemer vermeldt op het online aanmeldformulier jouw naam bij de opmerkingen. Wie gun jij dit?

  

INSCHRIJVEN CURSUS VAN 5 MAANDEN: Klik bovenaan op: Aanmelden, groepslessen

Samen op weg naar een fit, energiek en gebalanceerd leven!

Dit is wat deelnemers zeggen over de lessen:

Dru Yoga:
* ik kan er zo lekker van slapen
* tijd voor mezelf
* ontspanning (deze wordt vaker genoemd)
* een flexibel lijf
* gapen – loslaten
* ik mag ook lief zijn voor mijn lijf
* Jin Yang – ruimte voor zachtheid en kracht
* inspanning & ontspanning
* rust
* stabiliteit
Nia:
* heerlijk!
* vrijheid
* vitaliteit
* vrolijk
* vrij
* heilzaam
* liefde
* geen rugklachten meer
* geen zooltjes meer in mijn schoenen
* het is mijn speeltuin waarin ik kan zijn wie ik gewoon ben
* ik wil nu zo graag in dit gevoel blijven, het voelt zo heerlijk
* ik vind dit zo heerlijk!
* Joy!
* leuk idee voor een Workshop met mijn collega’s
Pilates:
* sterke rug & buik
* bekkenbodemspieren
* ontspanning (deze wordt vaker genoemd)
* beetje power in je lijf
* rust als tegenhanger van hardlopen
* lenigheid
* in balans
* onthaasten
* ik hoef niet meer naar de fysio!
* mooie balans tussen inspanning en ontspanning
* plezier , tenminste bij jou Nicolette
* met verstand de beweging doen
* bewust bewegen
* mildheid
* ik voel mij dan ineens slank en dun
* inzicht
* rust
* soeplesse
* dat alles wat losser komt

 

 

Ontspannen in Bewegen

 

 

 

 

Welke les?

Pilates
Liggende matoefeningen met focus buik-/rug-bekkenbodemspieren, ontspannen nek/schouders, houding en ademhaling, afsluiting met ontspanning. Pilates maakt je soepel, sterk en ontspannen.
Yoga
Combinatie van Tai Chi, Yoga en Pilates, gebalanceerde ademhaling, afsluiting met ontspanning.
Nia
Combinatie van Dans, Martial Arts en bewuste bewegingsvormen met Joy of Movement. Nia swingt, balanceert en geeft je energie. Nia is voor Body, Mind & Soul.